top of page

עוגן 5: בלי לספור קלוריות

זה שיגע אותי וזה בעיקר לא הצליח לי.

כל החישובים האלה של כמה קלוריות אני מכניסה לפה - פשוט לא עבדו בשבילי. הרגשתי שאני זו שעובדת בשביל כל אותן יחידות אנרגיה עוינות, שסובלות מתדמית שלילית:

ק ל ו ר י ו ת.

באמת שהתאמצתי להאמין למשוואה (הנוראית בעיניי) של תכניסי פחות תוציאי יותר אבל לא הצלחתי להנחית את החזון הזה לקרקע המציאות. אולי לאחרות זה עובד, אני באמת מפרגנת.

לי - זה לא עבד.

לא בירידה במשקל ולא בתחזוק של גוף בריא – שזה מה שחשוב לי, בעיקר כיום. היום אני אומרת לכל מי שרוצה לשמוע: תפסיקי לספור קלוריות. תתמקדי בטיב האוכל שאת אוכלת.

תכניסי דברים טובים, בריאים, כמו שהטבע התכוון, בשפע – ותראי איך כל האוכל המעובד וכל הש*ת שהיית מכניסה לגוף מצטמצם באופן טבעי לכדי חטאים קטנים, מדי פעם.

Photo by Austin Schmid on Unsplash

שמעתי גישה הזויה שאומרת למשל לא לאכול תמרים כי זה משמין.

השתגעתן? תמרים הם החיים שלי!

אני מפרגנת לי לפחות ארבעה תמרים ביום! עם אגוזי מלך שמנמנמים להם בבפנוכו, ככה בכיף.

התמרים הם רק דוגמא לתחליף בריא שאני משתמשת בו בלי הרהורים, בלי חרטות ובלי מצפון.

אגב, גם את המצפון אני ממליצה לך לזרוק לפח בבקשה - ומיד. את מוזמנת לקרוא עוד על הגישה הזו שלי בעוגן החטאים הקטנים.

תביני, אני לא באה לסתור את המדע והרפואה, אלא להציע גישה שונה: במקום לפתח תסכול משיטת אכילה לא הגיונית של ספירת קלוריות, תתרגלי לאכילה של שפע ירקות, פירות וחלבונים – שיחליפו לאט לאט את האוכל המעובד, זה עם הקמח והסוכר, וכל מה שמיותר.

רוצה לשמוע עוד איך זה עובד בשבילי? תצטרפי אליי למפגש חצי חצי הקרוב. מפגשי חצי חצי נערכים אצלי בבית - חצי בסלון, חצי במטבח, ונותנים לך כלים תכלסיים לעבוד מהבית ולאכול בריא.

אז קחי לך תפוחים ותמרים, יפה שלי. מגיע לך.

ופליז תפסיקי לספור קלוריות.


תעקבי אחריי, זה שורף קלוריות

אני מבטיחה לשלוח רק דברים עם ערך ולשמור על המייל שלך בסוד

בשטח זה
אף פעם
לא יהיו
פרסומות
 
(אם כבר להתנקות מג'אנק, לא?)
bottom of page