top of page

כולן להעביר לרטט בבקשה

אולי זו רק אני, אבל לפעמים אני עומדת מול המראה ככה בלי בגדים, לפני או אחרי המקלחת, בוחנת את עצמי מכל הכיוונים כמו שמצלמים עציר בסרט:

מסתכלת מקדימה, מהצד, מעקמת את הראש, מכניסה ומוציאה את הבטן, מתכופפת, מזדקפת – ואז מעבירה לרטט: תופסת קבוצות שונות מהמתנדנדים - ומנערת.

בהתחלה ניעור קל, טפיחות עדינות כאלה, בקצות האצבעות.

אחר כך סתם מקפיצה, כאילו לראות כמה זמן הם ימשיכו לרטוט (אל תוך הלילה?).

אני לא יודעת אם זה מהשלמה, או מייאוש, או מחיבה מוזרה שפיתחתי לעודפים האלה.

לפחות אני יכולה לסמוך עליהם שהם תמיד יהיו שם להתנדנד בשבילי.

מה את מבסוטה? (עוד אחת בלי הפיצ'ר הזה. לא יודעת מה היא מפסידה...)

שאני אנער? (לא שיש לי משו נגד התחת הזה, אבל הוא לא שלי. מצאתי אותו במאגר תמונות חינמיות תחת "תחת")

באמא'שלך??? את בבלוג הלא נכון כפרה.


תעקבי אחריי, זה שורף קלוריות

אני מבטיחה לשלוח רק דברים עם ערך ולשמור על המייל שלך בסוד

בשטח זה
אף פעם
לא יהיו
פרסומות
 
(אם כבר להתנקות מג'אנק, לא?)
bottom of page